E-mail, WhatsApp, SMS en Direct Mail op één lijn met gepersonaliseerde campagnes van Impress

Verstuur gepersonaliseerde campagnes met impact en gebruik het kanaal dat past bij jouw doelgroepen en segmenten. E-mail, WhatsApp, SMS en Direct Mail, je hebt het allemaal beschikbaar. Met onze oplossingen haal jij het meeste uit jouw budgetten.

Dankzij gepersonaliseerde campagnes behaal je betere resultaten.

Meer impact

Jouw campagnes moeten impact maken en resultaat boeken. Maar hoe dan? Wij helpen je verder. Het best passende kanaal van A tot Z voor je klant gepersonaliseerd.

Impress helpt je met Direct Mail, e-mail, Whatsapp, SMS en meer.

Alles onder één dak

Je gepersonaliseerde campagnes behalen de beste resultaten als je digitale en fysieke marketingkanalen met elkaar samenwerken. Hoe handig is het dat je voor al je kanalen maar bij één leverancier hoeft aan te kloppen?

Veilig en snel

Alles wat wij doen, doen wij met oog op de privacy, kwaliteit en de duurzaamheid. Onze digitale kanalen, hebben daarnaast het hoogste afleverpercentage van de industrie. Bekijk onze certificaten hier.  

Haal alles uit je budgetten

Papier en postzegels worden steeds duurder, daarom is e-mail, WhatsApp en SMS niet meer weg te denken. Hiervoor gebruiken wij het platform van Deployteq.

Maar Direct Mail heeft nog steeds bestaansrecht en zorgt voor een hele andere ervaring bij jouw klanten. Laat in jouw gepersonaliseerde campagnes digitaal en fysiek dus samenwerken. Of laat jouw contacten zelf kiezen hoe ze jouw uitingen willen ontvangen.

Met gepersonaliseerde campagnes haal je alles uit jouw budget.
Wij helpen je al je berichten in jouw gepersonaliseerde campagnes veilig te versturen.

Verstuur veilig

Maken jouw gepersonaliseerde campagnes gebruiken van persoonsgegevens of medische informatie? Wij helpen je jouw klantcommunicatie veilig en privé te houden.

Verstuur je e-mails met een link en plaats de gevoelige informatie in een gepersonaliseerde klantomgeving. Zo kan alleen de ontvanger de gevoelige informatie bekijken.

Of verstuur je Direct Mails aangetekend en zet QR-codes in. Wij helpen je de juiste beveiliging te kiezen.

Zet al je klantdata in.

Veel bedrijven zitten op een berg aan klantinformatie, terwijl er maar weinig bedrijven zijn die deze informatie ook echt gebruiken. Terwijl klanten een steeds persoonlijke benadering van organisaties verwachten.

Wij koppelen hierom al je systemen aan elkaar. Denk bijvoorbeeld aan je archief, CRM, ERP en klantenservicesoftware.

Zo is er nog maar één waarheid, voorkom je onbetrouwbaar handwerk en verhoog je de loyaliteit van jouw klanten.

Gepersonaliseerde campagnes gaan pas echt goed werken als al je systemen met elkaar samenwerken.

Waarom gepersonaliseerde campagnes van Impress?

Meer flexibiliteit

Met ons platform kan je bedrijf alle klanten op, maar je staat er zeker niet alleen voor. Jij kiest er zelf voor hoeveel je zelf aan de knoppen wil zitten en waar wij je kunnen ondersteunen. 

Meer betrokken

Selecteer zelf het beste kanaal voor jouw klant of laat je klant zelf kiezen. Met onze gepersonaliseerde campagnes kan het allemaal. Een passend kanaal is belangrijk, want het zorgt voor meer actie, betrokkenheid en loyaliteit.

Kwaliteit staat op 1

Wij bouwen continu verder aan ons platform. Zo blijft het veilig en verbeteren wij de prestaties. De beveiliging wordt door ons zelf intern en door externe partners continu op de proef gesteld.

Altijd afgeleverd

Komt een e-mail niet aan, bijvoorbeeld door een ongeldig e-mailadres of een volle in-box? Dan versturen wij het bericht toch door naar onze printstraat! Je klant ontvangt jouw bericht dan gewoon per post! Allemaal instelbaar of automatiseer het doormiddel van verzamelde klantdata.

Elk bericht uniek

Wij helpen jouw organisatie persoonlijk te laten communiceren. Bedrijven en instellingen die in een concurrerende markt zitten ontkomen daar niet aan. Elk bericht dat jij wil versturen, digitaal of fysiek, helpen wij uniek te maken.

Altijd inzichtelijk

Van gepersonaliseerde campagnes wil je kunnen leren. Maar hoe? Dat doe je met inzichtelijke dashboards. Denk bijvoorbeeld aan afgeleverde en geopende e-mails. Maar ook aan bezorgde Direct Mails en gescande QR-codes. Zo kan je keuzes maken op basis van cijfers. 

Organisaties waar wij gepersonaliseerde campagnes voor maken

Veel gestelde vragen over onze gepersonaliseerde campagnes

Zijn gepersonaliseerde campagnes conform de AVG?

Ja, wij hebben alle benodigde processen, procedures en certificeringen. Zo heb jij de garantie dat wij conform de AVG en de wet met de data van jouw organisatie werken. 

Onze gepersonaliseerde campagnes zijn volledig volgens de AVG
Wij zorgen ervoor dat jouw berichten snel bij jouw klanten zijn

Hoe snel ontvangt mijn klant mijn bericht?

Dat is afhankelijk van de kanalen die je voor jouw gepersonaliseerde campagnes wilt inzetten. E-mails, WhatsApp-messages en SMS-berichten kan je bijvoorbeeld binnen enkele minuten zelf versturen.

Direct Mails duren wat langer, omdat je hier afhankelijk bent van de planning van onze printers. Voor je fysieke uitingen hanteren wij doorgaans de regel; voor 15:00 aangeleverd, de volgende dag verzonden.

Het aflevermoment stemmen wij altijd af op jouw mix aan communicatiekanalen.

Wat gebeurt als de e-mail in mijn gepersonaliseerde campagne niet aan komt?

Blijkt een e-mailadres bijvoorbeeld ongeldig, is een in-box vol of een telefoonnummer onbereikbaar? Dan kunnen wij over gaan tot ‘fliptoprint’. Dat betekent dat wij jouw digitale communicatie afdrukken en per post naar je klant versturen. Zo weet je zeker dat je klant je bericht uit jouw Direct Marketing campagne ontvangt. Dat is cruciaal voor bijvoorbeeld de bevestiging van een donatie of na de aanschaf van een vliegticket. 

In jouw gepersonaliseerde campagnes kan Direct Mail perfect als back-up functioneren.